Det var allt från oss...... nu är det slut..........

Ja ni! nu är det det sista inlägget på den här bloggen! :-) skojsigt va?!..
Hädanefter kommer vi att uppdatera om vårat liv och våran lilla familj och allt som händer oss i vardagen och allt annat roligt som händer på:

theoprinsen.blogspot.com

Vi ses väl där va?! thihihihihi!


Idag har varit en långdag men ändå så har den gått väldigt fort!
Jag jobbade mellan 8.45-13.30, sen kl 14 var det kalajtajm hemma hos farmor och farfar
(min farmor och farfar alltså)
För det är ju farfars födelsedag idag!
hipp hipp hurra!
Vi fick smörgåstårta, som jag gjort på jobbet ;-).. sen blev det ostbricka, och efter det kaffe,kakor,bullar och tårta!
Det var så att man rulla därifrån:-)
Och inte nog med det så skulle vi hem till hanna och danne direkt efteråt, och där bjöds det på jordgubbstårta!
Det var jättegott fast jag inte orkade äta så mycket:-) ska nog kanske ha det när min lilla prins fyller 2år!:-)
När vi kom hem därifrån fick thomas nån knäpp i huvudet och började städa och dammsuga ur hans bil.. och jag kunde ju inte va sämre, så jag städade min.. så nu är dom sommarrena och fina!

Jahopp det får vara allt för idag och föralltid på den här sidan, men inte föralltid från oss inte!
Vi ses ju på
Theoprinsen.blogspot.com
Eller hur??!!!??!!

Det blir ett hipp hipp hurra igen imorgon. för då fyller min lilla pappa år! Stort grattis! Ses imorrn kväll!

Och jag måste ju även säga det, att den som har gjort theoprinsen.blogspot så fin är ju självaste daniel från www.tryckexperten.se
Gå in där och kolla vet ja! kanske beställa lite nya t-shirtar med lite härftiga tryck på :-)
Vem vill inte ha det liksom ;-)


Min älskling:-)

Passade på att åka bobbycar, som är det bästa han vet när vi är ute!
(att den där nappen ska va i munnen jämt då)
Hahaa och pappa thomas tänkte satsa på golfsäsongen iår ser jag! ;-)

Thomas tar bort hela isidan av dörren för att mecka med mitt lås som var urfunktion!
Hur det gick är en annan femma ;-)


Kommentarer
Postat av: rille

ok så nu e de ny blogg man ska följa med i då :) kul og krama theo från mej

2010-04-26 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0