snööööö!:-(

Herregud! jag som trodde det skulle vara vår nu!! Och så snöar det!! hur mycket som helst... konstigt väder vi har alltså!
Nu har theo och jag nyss kommit hem från en tur på ikano..=).. kom på imorse att alla theo´s mjukisbyxor va för små.. så det blev två par nya idag.. och lite rea hade dom me.. va inne på gina en sväng och kom därifrån med tre plagg för endast 147:-... bra va?!:-)
vi köpte oss varsin korv när vi gick där.. blev lite småhungriga.. och när theo ska äta korven va den varm och han tappar den på golvet!:-(.. så det blev ingen korv för mig för theo fick ju min:-)..
Nu ligger han och sover middag.. jag ska nog kanske städa lite.. eller jag vet inte.. det är så tråkigt att städa varje gång man är ledig :-S...

hej så länge!

Theo skulle köpa cola alldelses själv på stranden, och titta så bra det gick:-)


Kommentarer
Postat av: mormor

vad duktig han har blivit...mormors stora pöjk....

2010-04-21 @ 14:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0