Tävling!

Med ett samarbete från
www.pingpongbarnklader.se

Har du nu möjlighet att vinna ett av följade plagg som visas här nedanför!

 Allt du behöver göra om du vill vara med och tävla är att skriva en kommentar om varför just du borde vinna!


Hos pingpongkläder finns kläder för pojk, flick och baby med hög kvalité!

Tävlingen pågår fram till fredag den 16/4.. så snabba på att skriv en kommentar och bli en vinnare till ett av dessa fina plagg!


Byxa i storlek 50,60,70,80


Body i storlek 50,60,70,80

Flicktunika i storlek
92,98



Långärmad pojktröja i storlek
92,98

 


Kommentarer
Postat av: mormor

skulle vilja överraska min dotter och barnbarn med att vinna,dom har haft sådan otur nu när dom har varit utomlands,så då är det kul om turen skulle falla på mig. Sammtidigt så fyller theo år,så då skulle det vara kul att ge honnom en sådan fin tröja,som är på bilden.

2010-04-13 @ 10:41:28
Postat av: mormor

Skulle vara kul att vinna,för att kunna visa att man kan ha lite tur , eftersom min dotter,svärson och barnbarn har haft sådan otur på semesterresan,med sjukdom och sjukhusvistelse. samtidigt så fyller theo snart år, så han skulle passa bra med en tröja från pingpong kläder.

2010-04-13 @ 10:48:34
Postat av: annica

en tävling!! så roligt!!

jag är me o tävlar ! :D



perfekt present juh :D

2010-04-13 @ 16:47:07
URL: http://tokan.devote.se
Postat av: Hanna

Jag vill vinna en body eller byxor i storlek 50 för det vore jättekul att vinna det första plagget till vår bebis =)

2010-04-13 @ 17:31:45
Postat av: Cissi

Min kompis underbara son fyller snart år, så skulle gärna vilja ge honom den fina tröjan i present.

2010-04-14 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0