Tävlingen..!

Fasen va trött jag är.. har nog inte kommit in i det här med att jobba än ;-)... igår kväll somnade jag nog strax efter nio tror jag klcokan va.. och på soffan somnade jag me :-).. sen väckte thomas mig när det var dags att gå upp och lägga oss.. och lika fort somnade jga om där :-)...
Idag har det ju varit jobb först... mycket att göra.. räkor till ett väldigt bra pris :-).. mycket folk.. vet ni idag var det en tant som kallade mig damen!! snacka om att jag kände mig gammal...!! - kan jag hjälpa dig?.. nej, jag får redan hjälp av damen där. och pekade på mig!!! hahahaha gammal kärring har jag blivit nu!..

när jag hämtade theo på dagis idag, så satt dom och åt mellis.. så stolen bredvid theo va ledig, och han sa- mamma sitta här...:-) så jag satte mig så han kunde äta upp mellisen i lugn och ro... sen så fick vi sätta upp oss på en tid för utvecklingsamtal..
när vi gick hem stannade vi i lekplatsen och lekte.. theo ska ju verkligen ha ut alla sina saker att leka me.. men han fick inte ta ut allt.. det var några stora barn i sandlådan me som va och lekte.. och dom bryr sig inte riktigt om det är deras saker eller inte, och dom är inte så försiktiga med dom heller.. men men!

ÅÅ neeej jag har inte glömt!!!

Vinnaren av tävlingen från pingpongbarnklader.se är...
damdamadamadamadam..

HANNA!!!
Stort grattis till ditt nya plagg!


Kommentarer
Postat av: Hanna

JIIIIPPIEEE!!! =)

2010-04-18 @ 12:10:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0