trött som tusan!

Det blev visst inga bilder inlagda som jag sa ;- hihi... men jag har varit så himla trött... i söndags hae vi ju folk här hela dagen och sen somnade jag som en stock..!
igår va det första jobbar dagen efter semestern... gick ju bra.. men det är ju skönt att ha semester ;-)... jag fick världens huvudvärk sen.. uscha! efter  jag slutat åkte jag hem och ringde försäkringsbolaget.. och det var en väldigt trevlig prick jag fick prata me:-) han skulle skicka hem nått papper vi skulle fylla i och skicka me lite kvitton och sånt..  så troligtvis får vi tillbaka lite.. och det känns skönt... har ju betalt så mycket pengar för resan och sen inte kunnat utnyttja den till max... men nu känns det bättre.. efter jag pratat med dom gick jag och hämtade theo på dagis.. dom va ute och lekte just då.. det hade gått sådär, han hade blivit ledsen flera gånger.. kommit på sig själv att han va på dagis.. men det är ju inte så konstigt att han är sån.. han har ju inte varit där på tre och en halv vecka ju..  när vi kom hem från dagis ville theo vara ute och leka.. så vi gick in och gjorde iordning mellis och tóg med oss ut.. vi satte oss vi lekparken och åt den och myste i vårvädret... sen kom det flera barn från dagis.. så theo hade många att leka med.. och jag fick prata lite med föräldrarna.. kul att lära känna folket på gården :-)...
när thomas kom hem åkte vi och handlade en sväng.. va ju helt tomt i både kylen och frysen.. så nu är det gjort, skööönt!

nu ska jag göra mig iordning lite... börjar jobba kl. 12... när jag kommer hem sen så ska vi äta bakpotatis med skagenröra.. gott!! hihi

bye bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0