Söndag och kalasdag!

Hej alla glada!
Idag har det varit söndag och jag har ju varit ledig i helgen.. guu så skönt det är..... idag har dagen bestått av först sovmorgon till klockan 9... jätteskönt.. theo var ju så trött efter gårdagen:-) vi åt en mysig frukost tillsammans hela familjen.. så mysigt så ska ni veta:-)... sen blev det bara mys av förmiddagen.. och det är ju inte helt fel det heller.. jag passade på att slänga i en färg i håret, så nu är jag mörkare igen.. jag kan ju inte bestämma mig om jag ska klippa mig eler om jag ska spara ut håret igen.. hmm.. vad tycker ni??
Vid 14 var det ju kalas på schemat... hem till kinna och jemma.. där fick vi våfflor:-) det är smaskigt ni ;-)... efter det blev det att åka och handla till smörgåstårtan jag gjorde när vi kom hem.. min lillebor fyller ju 21 år imorgon:) Stort Grattis !!!!!!
Theo hade ju inte sovit någonting innan vi åkte på kalaset eftersom vi gick upp så sent.. så han var ju jättetrött när vi åkte därifrån och somnade i bilen.. men det var ju ingen bra tid att somna.. för nu ikväll somnade han inte förräns efter 22 :-S hmm inte bra inte.. det är ju dagistajm imorrn...
om hans feber har försvunnit vill säga! han hade lite fever igår med och inatt.. idag har den legat runt 38.. vi får se hur natten blir...
han ska då aldrig få vara helt frisk min lilla kille..:-(
Först innan vi åkte till Thailand hade han ju öroninflammation och va borta från dagis i en och en halv vecka..
och sen var ju vi borta i 2 veckor, och en av dom veckorna va vi ju på sjukhuset:-( och nu har vi varit hemma lite mer än 1 vecka och nu har han feber och är dålig i magen...:-(
usch såå synd jag tycker om honom! jag kan ta allt istället för honom..
hoppas febern är borta så han kan gå imorrn!!

Det kommer bli lite förändring här på bloggen, ska byta till en bättre sida här inom kort! håll er uppdaterade och följ med till den nya sidan sen!!:-)
jag håller just nu på att få hjälp och göra sidan fin och så ;-)
Och han som är så snäll och hjälper mig är Danne:-)
ni vet
 www.tryckexperten.se..

hihi det kommer bli så bra med den nya sidan.. nyheter och tävlingar ;-)
så håll er uppdaterade:-)

Här kommer lite bilder från THAILAND!! wweeiiii!


På planet.. lyssnar på musik och äter ölkorv :-)

Theo och Timmy tar första doppet i poolen, innan vi fick våra rum..

Coolingar!

På stranden andra dagen..

Stranden..

Sååå gott med majs.. :-)

Thomas och Theo sitter på elefanten på zoo..
Dom tyckte att dom skulle sätta upp theo på elefantens huvud,
så vi kunde ta kort! men nooo nooo! fyy så läskigt!

Det får räcka för ikväll...men det kommer mer en annan dag ;-)

bye så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0