nu är det onsdag, snart fredag ni!

ÅÅÅÅ nu börjar jag minnsann blir lite nerrvig här;-) nu är det bara imorgon kvar, sen fredag 8.30 beger vi oss mot arlanda!! wweeiiiii!! ååå ni förstår inte hur kul och skönt det här kommer att bli!!

imorrn står det hur mycket som helst på schemat.. åka och handla lite somvi ska ha med oss... växla pengar.. åka till jobbet och lämna sjukintyg om det nu ha kommit imorrn vill säga.. annars så måste vi till BVC och hämta det där! gaaaahhh! och sen är det ju packa som gäller... har inte packat ner nått i stort sett! men jag har lagt fram endel!... sen på kvällen kommer cissi hit och ska sova här tills vi ska åka:-) weihihihihi!! ååå vill nu!

Nu ikväll har fam.rödin varit här.. jag bjöd in dom på lite mat.. va ju tvugna ju att träffas en gång innan vi åker ju ;-)... det har varit fullt ös hela kvällen.. bus, skrik,tjut... ja så som dom håller på liksom.. tar varandras saker, tjuter för ingenting.. ja ni vet! lite som syskon dom där gullisarna!! :-)

Nu ska jag väl kanske packa nått eller? ;-) kanske är bra!

Bye bye för idag då:-) helt uppspelt är jag.. undra om jag kommer att kunna sova inatt... och imorrn natt blir det nog inte mycket sömn hihihihi!

Natti!


Kommentarer
Postat av: mamma

det kallas resfeber lilla gumman.kram

2010-03-25 @ 08:11:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0