tisdag!

Jaa idag har det ju varit tisdag och nu bara tre dagar kvar!:-).. åå jag kn knappt tänka mig att vi om några dagar sitter på planet.... helt sjuk! men helt underbart!!:-)

Idag på förmiddagen va vi förbi på dagis och hämtade Theo´s vagn... han tyckte det var jättekul att se alla igen! det har ju liksom gått drygt en vecka...!
Sen åkte vi och hämtade upp mormor, och åkte vidare till hemköp.. hämtade mina arbetskläder oc så passa vi på att handla lite me:-)...
nu på eftermiddagen har jag gjort smörgåstårta till min bror...hoppas den blev god bara! men det tror jag nog:-)

när thomas kom hem lagade jag lite mat.. tänkte att vi kommer ju säkert inte äta kött och så på ett tag.. så jag tittade i frysen... och där låg det oxfilé, så det fick det blir:-) jättegott...
sen for vi ut till ikea/ikano en sväng... och sen hälsade vi på kinna och jemma innan vi åkte hem... va ju tvugna att träffa farmor och farfar innan vi åker ;-) weeeihii!!

När vi kom hem tog det ine lång stund innan theo somna.. och jag ska nog me göra det känner jag, men duschen först!

Imorrn jobbar thomas sin sista dag! sen har han semester!!! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0